Retour2017-07-31T14:56:25+00:00

Het kan gebeuren dat je nieuwe schoenen toch niet goed passen, of dat je ze ‘in’t echt’ toch niet zo mooi vindt. Maak je geen zorgen (want daar krijg je rimpels van!). Je kan je onbeschadigde schoenen gewoon terugsturen.

Hoe ga je best te werk?

Binnen België:

  • Kan je de schoenen in België op de post doen, dan kan dat kosteloos!
  • Vul onderstaande velden in om ons zo de gegevens te bezorgen die we nodig hebben om voor jou een retour-etiket op te maken. Binnen 2 werkdagen krijg je van ons per e-mail een verzendlabel. Dat print je af om het zo op je stevig verpakte pakket te kunnen plakken.
  • Nu kan je naar eender welk postkantoor of postpunt gaan (zie HIER voor adressen) om het naar ons terug te sturen. Je moet daar niets meer betalen, maar je krijgt er wel een bewijs van afgifte. Dat kan je best even bijhouden.

Niet in België?

  • Vul onderstaande gegevens in, en dan krijg je een e-mailtje met de juiste gegevens om je schoenen terug te sturen.
  • Je mag dat op eender welke wijze doen die je het makkelijkst of het voordeligst lijkt. We zijn om die reden ook best bereid om je schoenen te gaan oppikken in een afleverpunt (DPD, KIALA, DHL, … ). Gelieve wel eentje te kiezen in Berchem (Antwerpen).
Retourformulier

Je naam (verplicht)

Je e-mail (verplicht)

Bestel- of factuurnummer (verplicht)

Wat is de reden voor je retour? (verplicht)

Wat wil je nu graag doen? (verplicht)
Graag wisselenGraag geld terug

Als je wil wisselen kan je hier vertellen wat je graag in de plaats wil.